Äta är toppen!

Det där med mat är verkligen toppen! Än så länge har jag smakat potatis, morot och gröt men mamma har även handlat hem broccoli och palsternacka och ska fixa lite smarrig puré snart.
Varje gång jag äter håller jag sångstund till allas stora glädje, speciellt morfar får jag säga.
Jag har även fått en egen stol men jag är fortfarande lite för liten för att sitta i den så det blir mest matning i babysittern än så länge. Eller ja, matning och matning, jag gillar ju att äta själv också och pappa har lärt mig hålla nappflaskan själv och det går faktiskt oväntat bra om jag får säga det själv.
Äter för första gången i min nya stol.
Morfar matar mig och njuter av min skönsång. Pappa kämpar på utan haklapp :-)
Se så söt jag är när jag dricker själv!
Snodde skeden av mamma lite. Första gången i nya stolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0