Pysselhelg

Så skönt att få en helg hemma. Nu har den visserligen innehållit även fotbollssammandrag, kalas, handboll, ishockey och golf men någon av oss har åtminstone varit hemmavid och kunnat greja. Idag känner jag mig riktigt nöjd med det vi fått gjort. Jag har putsat ett gäng fönster, monterat skjutdörrar till Victors garderob och åtminstone fått en på plats. Vi har även satt upp första delarna av Elfasystemet som Oscar och jag köpte till hallen igår. Det ska dit mer, men det är en start iaf. 

(null)
Spelar ju ingen roll att hallen är färdigbyggd när man inte har någonstans att hänga kläderna. 
(null)
Behöver köpa massa mer men nu är första delarna på plats iaf. 

Jag har hängt upp vimplar och elefanter på Victors rum. Men då var han snabb och skulle plocka ner...
(null)
Spjälsängen som numera är gosedjurssoffa är redo att flytta ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0