Vardag igen

Hemma och jobb, skola och förskola idag. Fortsatt lite jetlaggade men hyfsat ok ändå. Ägnat helgen åt att plocka bort julen och tvätta. Det är allt. Och sovit. 

Hemresan gick bra. Victor somnade i starten på första turen till Toronto. Det var lagom för hans "lunchpass" då. Sedan sov han en stor del av överfarten till Bryssel. Vi blev uppgraderade till premiumplatser så vi hamnade jättebra vid väggen med gott om benutrymme så stundtals lekte/läste killarna med Victor på golvet. 

(null)
Sötnosarna på första flyget. 
(null)
Nöjda med platserna! 
(null)
(null)
ALLTID dra väskan själv. Ingen får hjälpa till. 
(null)
Framme i Bryssel, dödströtta. Adam tog en lur bredvid en lååång basketspelare. Stod NBA Academy på tröjan. Det syntes liksom. Henrik var en liten kortis när killen senare ställde sig upp :-)

Eftersom det inte hänt så mycket kul i helgen får jag passa på att visa lite av min shopping. 

(null)
Missade superrean (70-80% på allt) eftersom den (och väskan jag skulle köpa till mamma) var slut. Blev denna till mig själv så tar mamma över min gamla. Fick iaf 60%. 
(null)
Även bästa rean (50% på alla outletpriser)på Ralph Lauren var slut men slog ändå till på denna som jag gillade direkt. Lyckades hitta den på 30% till slut. 
(null)
Fyra pikéer till grabbarna blev det iaf på 50%. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0