Söderut

Idag har vi lämnat huset i Cape Coral och kört tillbaka till Miami och fortsatt söderut. Vi ska nu bo två nätter i Key Largo innan vi fortsätter ut till Key West. 

Eftersom vi mest åkt bil idag har vi inte hunnit att se så mycket. Möttes av leguaner (eller vad de nu är för djur) vid sidan av poolen här. Inte riktigt vad jag var beredd på :-)

(null)
Ca 1,5 meter skulle jag säga att den är. Huja! 

Vi gick ner till hotellstranden vid solnedgången. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Lägger ut lite fler bilder från gårdagen i poolen också. 
(null)

(null)

(null)

(null)


Nu läggdags och hoppas att min vagel i ögonlocket nått sin kulmen nu. Ser snart inget på höger öga. Var ju inte längesedan jag hade på vänster öga. Märkligt! Har inte haft på flera år innan dess. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0