Lunchshopping

Idag blev det en promenad till Kappahl. När vi var i Florida var jag nämligen inne på hemsidan och blev tokkär i några hårband. Häftigt hur vissa saker är "så jag" direkt man ser det. Tänkte då att de antagligen är slut när jag kommer hem och kan inte fatta hur jag kunde glömma av dem över en vecka(!),  tills idag. 

(null)
Kolla in!!!  Står Maria all over :-) Blev tre hårband och ett diadem. Henrik ska få köpa ett fjärde hårband imorgon för min arbetskamrat tog sista av det blå.  

Något annat som det står Maria på är shopping på halva reapriset :-)
Förstod att det skulle vara utplockat men kollade ändå lite på Lindex. 

(null)
Vid dagens promenad hade jag glömt både mössa och halsduk. Köpte ett turkost pannband och matchande stor halsduk i turkos, blått mm. 
(null)
Adam, som ofta får ärva, fick en jacka. Köpte likadan till Oscar i marinblått häromdagen (på 30% på reapriset). Ser nästan lite lila ut på bilden i kvällsljuset men den är finare i verkligheten. En riktigt mjuk och go jacka för 87,50(!). 
(null)
Blev ytterligare en stor halsduk i marinblått, vitt och rosa. Gillar dessa som jag kan vira runt mig på kontoret (där jag alltid fryser). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0