Fort Myers Beach

Det finns vissa platser man kommer till som man direkt känner att man tycker om. Fort Myers Beach var en sådan plats. Färgglada hus med restauranger och butiker som sålde strandprylar låg på rad bland palmer. Vi fick tillfälle att besöka ett  par av butikerna eftersom vi åkt ifrån Oscars badbyxor. Han ville även ha ett par nya solglasögon. I en tredje butik fick jag tag på precis en sån typ av badflytväst som jag tänkte Victor ska ha. 

(null)
Ena sidan av stranden, sett fr piren. 
(null)
Gulliga hus!
(null)
Andra sidan stranden. 
(null)
Lilla herr Äpple!
(null)
(null)
Oscar och jag försökte fånga solen en sväng. 
(null)
Ska packa med mig den hem till Sverige tänkte jag.  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0