Victor 2 år

Idag fyller han 2 år. Victor, vår lilla minimänniska, som är högt, lågt och överallt. Världens snällaste bebis har blivit en stor kille med en vilja av stål (som jag gissar alla 2-åringar har) och väldigt nära till skratt och mys. Familjens lyckopiller med de finaste idoler; brorsorna. Precis som för brorsorna är han tidig fysiskt men nu kommer även orden och bara i veckan har ord som båt, mormor och springa kommit. Favoritordet just nu är MINA! 

(null)
Tröttmössan var på imorse när vi sjöng för honom. Men till slut fattade han att det fanns ett paket att öppna :-)
(null)
Mina! 
(null)
Mina! 
(null)
Oj vad han har kört sparkcykel idag. Så kul! Och härligt att svara ja när han säger Mina! 

Det blev en vanlig dag med tvätt och plock efter veckans skidåkning men gjorde ett halvhjärtat försök att få till en tårta. Gick sådär eftersom jag ytterst sällan gjort mördeg. Men smakerna fanns iaf :-)

(null)
Inte en chans att den ena botten gick att flytta så det fick helt enkelt bli servering på bakplåtspappret. 

Tack för alla Grattishälsningar till vår lille prins idag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0