Ovanligt intensiv helg

...för mig. Direkt efter jobbet i fredags drog jag ut till Kyrkesund för ledarkonferens med Vallens IF. Där blev det möte och trevligheter till (för mig) 01.00. Sedan upp vid 8 för att fortsätta konferensen. Jag smet ca 30 min tidigare för att komma mig hem och vidare till ULLARED!!!

(null)
På väg mot entrén. Glad innan jag insåg att kön var lååång. Tog minst 30 min att komma in. Säkert 40 också. 

(null)
Tack för denna gången. Vid 21.10 togs denna bild :-)

(null)
Och vid 23 togs denna. 

Idag var det upp kl 6 för att hämta barn vid 7 och sedan vidare till Färgelanda och handboll för Oscar. 

(null)
Oscar var målis i andra matchen. Grabbarna var rätt överlägsna i alla tre matcher. 

Så nu är jag trött, väldigt trött. 
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0