Laddad!

Kan inte minnas att uppladdningen för Black Friday varit så här stor förut. Nya erbjudande varje dag och det gäller att ha koll på vad och när man ska slå till. Egentligen bör det inte bli så mycket spontanshopping för jag har listan hyfsat klar. Men idag blev det faktiskt ett par vinterkängor till mig själv på Scorett. 

(null)
Efter en del velande om färg så blev det trots allt de jag tänkt från början. De blå. Med blå parkas, blå lång lightdown, blå ullrock så blev det blå skor helt enkelt. 

Idag har jag även slagit till på en ny handboll och benskydd till Oscar. Team Sportia i Stenungsund startade 25% idag. Kan hända dessa saker sparas till födelsedagen i januari. 

Blev även ansiktskräm som var på 40% på Kronans apotek. 

Igår blev det nya skinnvantar som både Magdalena och jag blev förtjusta i i lördags. Igår var de på 40% så vi slog till. 

(null)
En riktig gosevante men som ändå ser fin ut. 

Det blev även nya skidglasögon till grabbarna. Hade kollat in några andra men när vi var på Stadium i söndags tyckte Adam att de från Everest var snyggast och jag kunde bara hålla med. Igår var de på 50%. Tummen upp! 

(null)
Visst är de tuffa? 

Har några till grejer på G inför fredag, men de kan jag inte nämna här. :-)

Natti natti! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande!! Vill gärna ha tips om bra saker att köpa på fredag🙌🏼 Vilka fina fynd du hittat. Provade också skorna med men drömmer om ett på Bally som jag hoppas hitta på fredag på 30% Kan tipsa om synsam på torget som har 50% på allt!

2018-11-22 @ 06:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0