Kort visit på Smögen

Igår morse drog grabbarna och jag till Smögen. Vi skulle börja med städhjälp här hemma och eftersom Victor varit febrig hela torsdag ville jag inte vabba hemma samtidigt som städet kom. På eftermiddagen kom Henrik upp till Smögen också. 
Det blev alltså en väldigt lugn fredag. Victor piggade på sig lite, jag jobbade lite och stora killarna kollade paddor och lekte. Det var ju inget uteväder tyvärr. 

(null)
Pannkaksstekning. 
(null)
Brormys! (Och ja, det är Adam som har kalsongakrobatik i bakgrunden) 
(null)
Lunchtupplur. 

Idag tog Henrik storgrabbarna till Tumlaren medan jag sorterade urväxta kläder. 7 fulla klädlådor fr 98/104 till 122/128 står än så länge redo och väntar på lillebror.  

När Henrik var på golfklubbens årsstämma besökte grabbarna och jag gammor. Victor sov i vagnen hela besöket men Oscar och Adam höll låda som vanligt. De har en förkärlek för att leka med gammors rullator. Suck! 

Frågade farmor vad hon önskade sig i julklapp. Ingenting var såklart svaret men efter lite betänketid kom hon på; ett nytt läppstift. Hennes hade tappats och gått sönder men lyckligtvis hade hon kvar det och jag googlade fram nyansen och den finns kvar. Så bra! Och så härligt att önska sig läppstift när man är 93 år. Det ska jag också önska mig då. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0