Vår i luften

Dessa dagar när vårsolen värmer är ju bara underbara. Jobbet fortsatte på Smögen i morse när Henrik fick rivit innertaket i det gamla uterummet och Adam bar bort brädorna. Oscar har skruvat lite trall och jag målade sista lagret färg på 184 ändträn som var såpass klara samt sågade till några nya staketpinnar. Heja heja!

(null)
Här syns det att undertaket är borta. 

Vi lämnade Smögen kl 12 för att hinna till grabbarnas golfträning. Under tiden tog jag en promenad med Victor i solskenet. När de var hemma igen tog jag mig ut på en joggingtur och lyckades skrapa ihop 10,34 km.

(null)
Blev en lite annan dragning än vanliga rundan.  

Enligt Runkeeper var detta mina snabbaste 10 km så det känns bra. Jag har den senaste tiden legat ungefär 30 sek/km sämre än för två år sedan. Så detta var ju kul. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0