Tog mig runt

Hade fortfarande inte bestämt mig om start i dagens Göteborgsvarv när jag åkte hemifrån. 
Men jag lade upp en plan att gå i alla långa uppförsbackar, dricka vid alla vattenstationer och promenera om kroppen säger nej. Så blev det. Men trots värmen rullade det på ganska bra och jag tog det lugnt och gick uppför som planerat. Jag blev såklart trött i kroppen/benen men förtog mig inte med flåset när jag höll såpass lugnt tempo.  Jag ville orka hela vägen. 

(null)
Selfie strax efter målgång. 

(null)
Sjukt nöjd att jag fick den där medaljen till slut. 
(null)
Supporterklubben! Oscar var såklart också på plats men hämtade ätbart i Akzo-tältet 
(null)
Lilla herr Medalj! Han vet precis hur man brukar göra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0