Sammandrag

Idag var det dags för Oscar och hans lagkamraters allra första fotbollssammandrag. Det betyder att ett gäng lag samlas och spelar  flera matcher (oftast tre matcher), som en cup ungefär. Det var hemmaplan för oss och vi hade två lag från Vallen. Vädret var på vår sida så det blev en fin förmiddag. 

(null)
Oscar i backposition och stoppar bollen. 
(null)
Vid sidan av planen grillades det hamburgare i nypiffade grillarna. 

När fotbollen var slut åkte vi direkt till Smögen. Eller ja, vi stannade på Torp så jag fick köpt mig ett par rosa snickarbyxor. Henrik tänkte överraska med det förra helgen men de fanns inte att köpa här på Smögen. Nu är jag iaf kittad med snygga rosa brallor med massa fickor och grejer. 

(null)
ROSA byxor :-)

I veckan har snickarna förberett så vi kunde lägga trall i det fd uterummet, så nu är det gjort tillsammans med mina hjälpredor. 

(null)
(null)
(null)
Mina tre grabbar, mer eller mindre aktiva ;-) Den fjärde var hos farmor och farfar och myste under tiden. 
(null)
Bara innersta plankan kvar men den lämnar jag med varm hand till proffsen. 

Stolpen kommer så småningom tas bort och ersättas av en ny som ska stå längre ut. Därför ser det lite tokigt ut just nu. 
Imorgon ska vi riva taket under balkongen tror vi. Nu har vi något att stå på iaf. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0