Hurra för mamma

Stort Grattis världens bästa mamma och mormor! Idag fyller mamma år och hon och pappa firar 42-årig bröllopsdag. De har därmed varit gifta exakt 2/3 av hennes liv. 
Hipp Hurra för dem båda. 

Vilket sommardag det varit idag också. Tror nästan inte det är sant. Egentligen vill jag ju bara sitta ute med näsan i vädret och göra ingenting men tyvärr får jag inte till det. Behöver tvätta fönstren men då måste jag ju stå i skuggan och det är ju bortkastat. Så hittills har jag mest ryckt maskrosor och annat ogräs och planterat någon blomkruka. Kanske kan få till en solstund imorgon. 

Idag var det fritidshemmens dag på skolan så vi var där och fikade, lekte och kollade innan fotbollsträningen drog igång. 

(null)
Fikapaus på skolans gungor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0