STC... :-(

Idag tog jag bilen in till Stenungsund för att springa på löpbandet på STC. Victor sov gott i vagnen hela tiden och det kändes så meningslöst att åka dit när det finns löpband/gym på STC här på hemmaplan. Men här får inte Victor vara med mig. Varför? Ingen som helst aning! Tydligen för att det är obemannat. Vad nu det har för betydelse. 

Jag hade storslagna planer på att använda tiden när Victor sover och de stora är på skolan/förskolan till att träna på gymmet. Det sket sig totalt när de vägrar låta mig ta med vagnen in i ett folktomt gym. Jag var nämligen  där två gånger innan det blev stopp. 
Eftersom de satt in en sluss är det praktiskt omöjligt att ta med vagnen. 
Testade första gången att öppna den vanliga dörren med mitt kort och det funkade fint. Andra gången ringde jag Rollsbo som då gav mig en kod så jag kunde komma in. De sa till mig att be receptionen i Stenungsund lägga in så mitt kort funkade på den dörren framöver. Men icke! 
"Det är så trångt", "det är obemannat", bla bla bla. Inga vettiga anledningar alls. Trist!

(null)
Orkeslös idag men fick iaf betat av 5 km i lugnt tempo. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0