Egen ishall

När Oscar slutade skolan idag åkte alla grabbarna och jag till Kungälv för att åka skridskor. Väl framme vid grinden på Skarpe Nord är där stängt. Jag hade läst på hemsidan under förmiddagen att det skulle vara öppet men medan vi åkte dit hade ny info kommit ut. 

(null)

Vi blev så besvikna! 
Men, vi hade sån sjuk tur att exakt samma tid som vi mötte den låsta grinden öppnade allmänhetens åkning på Oasen. Så vi slängde in oss i bilen och fick en nyspolad rink helt för oss själva. Jackpot! 

(null)
Funkar med bandyklubba och boll även i en hockeyrink. 
(null)
Tårar byttes mot nöjda leenden.
(null)
Oscar tar fart. 

Victor sov i vagnen hela tiden så jag kunde också åka lite. Shit vad stelbent man känner sig! Men vi spelade tillslut match på småmål. Mamma mot barnen. Killarna vann med 4-1. Riktigt nöjd med min insats då jag faktiskt inte hade någon klubba utan körde som fotboll med skridskorna. 

Sen drog vi till Ikea och åt middag, vilket de gillar! Det blev en riktigt mysig eftermiddag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0