Solcellslampor

Efter tips från en kär vän har vi nu ett gäng solcellslampor på Smögen och ikväll är första kvällen som jag själv fått se hur fint de lyser på kvällen. Så smart! 

(null)
En ensam liten ljuslykta på nya lilla bordet på balkongen. 
(null)
Två stycken på bordet nere på altanen. Sedan har vi ytterligare på övre altanen, under balkongtaket. 

Jag har förresten pratat med en konservator idag och fått besked att taket/takmålningen är möjligt att laga. Prislappen är enorm men jag är åtminstone glad att det faktiskt går. Så nu får vi se var vi hamnar med detta besked. 

Jag har även gjort klart en segeldukstavla/familjedukstavla idag. Den får jag visa till helgen när jag vet att den är levererad. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0