Jobbvecka

Fredag kväll och jag är lite tröttare än vanligt. Åtminstone i knoppen. Denna vecka har jag jobbat. Jag kommer få en ny tjänst när jag kommer tillbaka i september. Under sju månader ska jag jobba med andra uppgifter, delvis/mestadels helt nya. Så efter en förvirrad vecka med upplärning är jag lite lätt trött och snurrig. 

(null)
Dagens lunchpromenad gick via bryggor till Stenungstorg. Grymt med den närheten både till hav och shopping. 
(null)
Råkade även ha ett av de bästa kontoren. Office with a view!!!

Efter flera dagar ifrån grabbarna är vi nu i Grundsund. Imorgon väntar handbollscup för Oscar så vi hinner se ett par matcher innan Henrik och jag drar till Borås på galej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0