Godiz

Idag har grabbarna och jag åkt till Smögen för att fixa det sista inför uthyrningen i helgen. Det var inte så mycket att fixa så vi har hängt hos barnens farmor och farfar. Hälsade även på hos gammor (min farmor) på Kvarnbergshemmet. Efter det tog jag en liten paus på soffan och fick fint myssällskap. 


(null)
Först lite så här. 
(null)
Sen lite "crossbody" stil. 
(null)
För att sen ta en tupplur mitt på magen. 

Vid 19-tiden kom äntligen våra hyresgäster. 10 pers ska bo där över midsommarhelgen, så vi får hoppas stället står kvar på söndag :-)

Efter överlämningen i huset körde vi till Grundsund dit Henrik redan kommit. Å jag fick present! 

(null)
Detta fina halsband med barnens bokstäver har stått på önskelistan ett tag men det var först i lördags Henrik fick veta det :-)

TACK Världens Bästa Man för min jättefina sommarpresent! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0