Sotenäs Invitational

Idag har första tävlingen av Sotenäs Invitational gått av stapeln i sin nya form. Henrik och Peter är arrangörer och har t.o.m fixat lite sponsring. Henrik var och köpte en bricka som ska bli vandringspris men eftersom det är trevligt med gravering, googlade jag och hittade en gravyrpenna på Bauhaus.  (null)
Mitt livs första gravering. 
(null)Nu står även vinnarnamnen graverade bakom året. 

Igår blev det dessutom bestämt att Kattis och jag fick kliva in i tävlingen pga avhopp. Tävlingsformen var tvåmannascramble slagtävling. Vi fick 9 slag men gick 8 över brutto så slutade på 70(-1) netto. Vi var mycket nöjda med dagen och resultatet lade oss mitt i ungefär. 

(null)
Där vid skuggan låg min bästa drive på 7:an någonsin. 
(null)
Tada! Sjukt nöjd med längd och placering. Blev även greenträff på inspelet. 

Golfskorna var glömda i Getskär men det gick fint i gympaskor också. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0