Smögen 45

Henrik spelade andra rundan på KM idag och slutade trea. Grabbarna och jag var hemma och lekte/grejade. Jag påbörjade slipningen av loppisstolen som ska matcha den silvriga och blå sänggaveln. 

(null)
Förebild. Sliten både på sits och trä, speciellt på benen. Kommit knappa halvvägs med slipningen. 

Vi gick även till Flöjten och badade. Sen blev det ännu en tur när Henrik kom hem. 

(null)
Det blev ett par dopp även för lilleman. Lite smågnäll men förvånansvärt nöjd att få bada. 
(null)
Bäst var ändå handduksmys med brorsan. 

Sen tog vi en båttur genom hamnen och runt Kleven i världens bästa båt Smögen 45:an. Så mysigt att få åka runt med min familj i precis likadan båt som jag gjorde med mamma, pappa och Anders när jag vad liten. Nostalgi! 


(null)
(null)
(null)
Våra stora fina killar! 
(null)

(null)
Och minimannen <3
(null)
Oscar körde genom hela nordhamnen. Gick galant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0