Gott Nytt

Vi avslutade 2017 med en heldag i skidbacken. Philip och Kattis var gulliga och passade Victor en stund så Henrik och jag fick ett par härliga åk med storgrabbarna. 

(null)
Familjelift. 

Båda grabbarna susar ner för backen i väldig fart så det är bara för mamman att stå på. Oscar började träna på att snurra på skidorna och klarade det flera gånger. Nu står twintipskidorna ännu högre på önskelistan. 

Lunchen intog vi på Skarsnuten. 

(null)
Superkusinerna. 
(null)

Nyårskvällen spenderade vi i stugan. Philip (mest) lagade en god middag till oss och vid tolvslaget satt vi trötta i soffan och tittade på fyrverkerierna. 

Igår, på Henriks och min 19-årsdag, städade vi stugan och körde hemåt. 
Idag har jag påbörjat mitt lilla gästspel på jobbet och ikväll hämtade mamma och pappa alla barnen så nu väntar första natten utan varken mamma eller pappa för Victor. Kommer gå fint! 
Jag ska iaf försöka sova :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0