Första stegen

Idag har lilleman äntligen tagit sina första steg. Eller ja, äntligen är fel ord. Han är ju inte sen på något sätt. Bara hans äldsta storebror som var betydligt snabbare. 

Det blev av en slump som jag testade honom. Han hängde som alltid på diskmaskinsluckan och när jag skulle stänga flyttade jag hans händer från luckan och då tog han ett ministeg för att kunna nå igen. Jag tjoade till Oscar och Adam att han tog ett steg och bar sedan ut honom till killarna i Tv-rummet. Testade då att ställa honom en liten bit bort och då tog han tre steg mot mig. Både Oscar och Adam såg och vi blev väldigt glada allihop. 
Det är lite speciellt med de där första stegen ändå.  Vår bebis blev så stor helt plötsligt! 

(null)
Godnatt önskar vår stora lilla kille! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0