Victor 1 år!

Idag fyller han 1 år! Vår lilla, goa, busiga, lyckliga, kramgoa, söta, härliga,  underbara, älskade glädjespridare.

Dagen startade i vårt hyrda hus i Sagogn. Kattis hade tagit med svenska flaggor för att fira vårt lilla hjärta. 

(null)

(null)


Vi städade ur huset och körde till Flims, som vi utgick från idag. Det blev en fin dag i backen. Kattis åkte med Oscar och Adam medan Mauro guidade mig till högsta toppen på drygt 3000 meters höjd. Vi hade turen att de precis öppnat liften när vi kom så inte nog ned att jag fick komma upp, jag fick åka orörd pistad backe ner också. Grymt! 

Medan vi åkte skidor slet Henrik med att få upp Victor till lunchrestaurangen som låg drygt 300 fallhöjdsmeter upp. 

(null)

(null)
Uppe! Tyvärr låg ett moln/dimma precis nedanför så utsikten blev inte så magnifik, men kul ändå. 
 
Efter dessa bilder togs dog min telefon så fler bilder från dagen får komma när jag lagt över kamerabilderna i datorn. 
(null)
Lyckliga 1-åringen hemma hos Kattis och Mauro igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0