Trädfällning

Efter att minstingarna och jag hämtat Oscar vid skolan stannade vi kvar ute en stund. Victor fick hoppa ur vagnen och ner i sin bebispulka så Oscar kunde dra runt honom lite på tomten. 

(null)
Minipaus på lekplatsen på väg hem fr skolan. 

Jag passade på att börja såga ner ett träd på baksidan. 

(null)
Första trädet nere. Tog sin tid med den rostiga gamla fogsvansen :-)

Två likadana träd återstår i hörnan bakom huset. Sen har vi några till som skulle behöva bort, men det får vi se om det blir i år. 

Varför dessa träden ryker är ju för att vi planerar att bygga ut huset lite så att Victor kan få ett eget rum. 

Innan jag avslutar måste jag visa Oscars lösa tand. 
(null)
Den står rakt ut, men lossnar gör den inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0