Storm

Som det inte har undgått någon har det ju blåst en del sista dygnet. Vi har nog varit hyfsat förskonade från skador men två takplåtar har blåst ner så dessa får vi försöka få på plats så snart det går. 

Under förmiddagen gjorde vi inte mycket. Det sushi, dumplings och kycklingspett fr Nippon till lunch. Sen blev det ett besök på Tumlaren med fam Lundin. 

(null)
Det där med att flyta var inte kul! 
(null)
Mina badpojkar
(null)
Bästa! Att få hålla hårt i pappa! 

Oscar övade på att dyka en hel del och Adam gjorde det en gång. Men han gjorde det massor häromdagen så jag är glad att jag fick se live idag. 

Efter badet hälsade vi på min farmor och firade henne lite i efterskott. Victor körde lite konster i soffan. 
(null)
Toker

Har även gjort ett sängbyte mellan rummen på övervåningen. Passade så även på att luska lite var som finns under golven. 


(null)
(null)

(null)
Plastmatta, masonit och trägolv. Verkar ju onekligen rätt bra...(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0