Halmstad

I morse, när frukosten var klar, gick vi direkt ner till stranden. Det är verkligen som utomlands. 

(null)

(null)

Efter förmiddagsdoppet åkte vi in till Halmstad för att SUP:a i Nissan. 
Henrik körde in mot stan och jag tillbaka till Laxön. 
(null)
Oscar drar iväg. 
(null)
Ett helt gäng SUPar. :-)

Efter detta mysiga event fick vi mammor ett par sköna timmar på Spa mitt i stan. Vi var ensamma där. Jättemysigt!

(null)
Jag på terrassen. 
(null)
Pool och soffa. Bort till höger fanns två bastu. 
(null)
Underbara hängstolar på terrassen. 

Ikväll har vi mumsat grillfri mat i form av varmrökt lax med goda tillbehör. 

(null)


Nu ligger jag ute på balkongen tillsammans med fyra små grabbar. Ska bli mysigt detta!
Godnatt godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0