Frisördag

Idag fick det bli stora frisördagen efter att detta skjutits på alltför länge. Alla tre småtrollen fick snällt sätta sig på pallen i badrummet (Victor rymde visserligen och blev klippt lite här och var, mest i hallen). 

(null)
Långhårig Adam
(null)
Korthårig, vattenkammad och busigAdam. 
(null)
Långhårig blond Oscar
(null)
Korthårig och lite mörkare Oscar. 

Nu är de redo att börja Fritids imorgon. 

Bortsett de påtvingade klippningarna har grabbarna haft en toppendag. Adam har lekt med fem kompisar och jag tror de haft jättekul. Hela gänget var här ett tag och det märks att de är glada att ses efter sommarlovet. 

(null)
Även Victor tyckte det var toppen att grabbarnas vänner kom. De är så gulliga med honom och han skrattade så han fick hicka när de busade och gungade med honom. 

Vilken friidrottskväll det blev förresten! 6,05 och EM-guld till 18-åriga Armand Duplantis. Galet bra!! Jag hade hoppats få se honom försöka på världsrekordhöjd, men vi får hoppas det kommer fler chanser. 

Själv har jag tränat mer idag än på hela sommaren. Först 5 km jogging på förmiddagen och sen blev det styrka/kondition utomhus på kvällen. Det visade sig att vår nya granne kör med ett gäng tjejer på söndagskvällarna. Så jag hakade på. Grymt bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0