Flyttlass

I torsdags blev det klart med försäljningen av mamma och pappas hus. 1/12 lämnar de huset och eftersom de är i Spanien oktober och november har de redan påbörjat packningen. 

Innan jag skriver vidare måste jag bara skriva att det tog inte ens ett dygn innan tand nr 4 lossnade för Adam och storgluggen är ett faktum. 

(null)Blir alltid roliga miner när jag ska ta bild på gluggarna :-)

Igår fick vi ett infall och lyckligtvis fanns ett stort släp ledigt att hyra omgående. Vi packade in mammas och pappas soffgrupp fr "storarummet" och två stora utebord med totalt 14 konstrottingstolar. Sen körde pappa och jag till Smögen och lastade av soffgrupp, ett utemöblemang och lite annat smått och gott. Därefter fortsatte vi direkt till Getskär och lämnade det andra utebordet med stolar. Sen fick pappa köra hem själv. 

(null)
Källaren i gula huset är något belamrad just nu, men kommer bli väldigt fin med den fina chesterfieldgruppen. 

Någon som vill köpa en 3-sits Ektorpsoffa fr Ikea, så säg till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0