Påskafton

Vädermässigt fick vi verkligen den perfekta påskaftonen med strålande sol, vindstilla och härligt. Barnen var ute och lekte massor och Henrik och jag tog en promenad till hamnen. 

(null)
Victor sover gott på bryggan i Grundsunds hamn. 
(null)
Nästan helt blegg. 
(null)
Inne i hamnen låg havet som en spegel. 
(null)
Min snygga man!

På kvällen blev det givetvis det obligatoriska besöket vid påskefyr'n. 

(null)
Värbos påskefyr i lågor. 
(null)
Två grabbar som tyckte det var spännande såklart. 
(null)
Innan tändning av fyrn, tändes som alltid narefyrn. 
(null)
Upplyst selfie med de finaste. 

Idag har vi åkt tillbaka till Smögen och tyvärr har en ny förkylning kommit smygande idag. Sååå störande! Efter nästan två veckors väntan på att bli helt bra, tog jag en ju en tung joggingtur i fredags och tänkte att nu är det bara att steppa upp inför varvet. Har ju knappt rört mig i vinter så det är minst sagt dags.  Men nej, det verkar skita sig ett tag till.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0