Lite piff

Sent igår kväll kom vi upp hit till Smögen och jag har varit väldigt sugen att få återställa matsalen nu när nya tapeten är på plats. Henrik fixade ju det mesta sist, men lite saker och piff återstod. 


Jag har inte blivit helt klar idag pga målning av en sista golvlist, som gör att bokhyllorna fortfarande står utdragna från väggen. 

Ena väggen (den finaste) har vi återställt med möbel och klocka.

Eftersom det var så härligt väder idag trots allt, blev det en bryggpromenad. Slog till på ett par glittriga Supergaskor på 70% rea. I like! 

Barnen och jag åkte över till min farmor och lämnade blått och vitt garn så hon kan sticka IFK-vantar till Oscar och Adam. Ska även köpa grått garn som hon ska få sticka en slipover till Victor av. Det är kul att hon har stickningen att sysselsätta sig med. 

Hon blir verkligen lycklig när barnen kommer. Härligt!

Medan vi besökte farmor lagade Henrik en fiskgratäng på hälleflundra och till efterrätt hade Ulla bakat en mumsig kladdkaka. 

Några små fingrar har petat i florsockret...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0