Feber

Redan igår kände jag mig trött i kroppen men tänkte att Victors nattliga äventyr påverkat mig mer än vanligt. Idag vaknade jag med 37,7 i feber (inte mycket men brukar ha låg morgontemp). I eftermiddag hade jag 38,3 och frossa så ev steg den ytterligare. Har ingen förkylning eller halsont så vet inte vad för basilusker kroppen försöker ha ihjäl men något är det. 

Idag har Oscar och Henrik varit i stan och gått på blåvittmatch. Matchen gick dåligt men Oscar fick iaf använt sina nya blåvita vantar. 
(null)

Under tiden som familjens största grabbar var iväg började Adam och jag lägga ett tusenbitarspussel. Riktigt mysigt att bara hänga även om vi samtidigt hade på tv:n :-) Victor kröp runt och lekte för sig själv under tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0