Strandad

Vilken annorlunda dag det blev till slut. Oscar åkte med kyrkan på Höströj vilket innebar massa lek på Lekstaden och spel på Laserarenan i Kungälv. Han hade en toppendag! 
Under tiden åkte jag till Kullens och köpte gravdekorarioner. Där lyckades jag dessvärre tappa telefonen som nu är krackelerad :-(. 

Henrik har åkt till Paris idag så det var barnen och jag som drog norrut. Vi började på Göksäter där jag köpte ett duvblått sammetstyg som jag ska klä den gamla soffryggen med så den blir en fin sänggavel. Körde sen till Smögen. Där stannade jag utanför dörren med bilen och bar ut våra grejer. Körde sen in och parkerade bredvid huset som vanligt. Fick se div saker som skulle med in i huset så öppnade bakdörren och började plocka. Kom i samma veva åt låsknappen på nyckeln. Sen ringde telefonen och jag började fippla med skyddet som jag tagit med (pga krackeleringen tidigare). Bilnyckeln hamnade då i bilstolen. Jag pratar lite i telefonen och smäller igen bildörren och hör hur bilen låser sig. Gaaahh!!! Så nu är vi strandade på Smögen tills Henrik kommer på fredag. :-)

(null)
Fotografering av önskelidta
(null)
En minigran fick följa från Kullens. 
(null)
Det räcker tydligen inte med  åtta Beyblades. 

Godnatt från Smögen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0