Blandad helg!

Henrik jobbade hemifrån i fredags eftermiddag så Oscar, Adam och jag passade på att gå på bio i Uddevalla. Vi var tillsammans med en annan familj de enda besökarna i salongen och vi såg Bilar 3. Vi tyckte den var jättebra! Väldigt sevärd! 

(null)
Blixten på bioduken. 

Igår var Oscar och jag i arenan och kollade på en handbollsmatch. Stenungsunds herrar spelade och hela Oscars lag var där och hejade. Första gången jag såg handboll live och det var häftigt att se. Var inte alls förberedd på att det var så tuffa tag. SHK vann förresten. 

(null)
Oscar och laget bar matchtröjor medan de hejade. 

Idag har jag testat längdskidorna för andra gången. Heldagsläger för nybörjare på Skidomen i Kviberg fr kl 9-17, så nu är jag rätt trött. Vi körde två pass a 2,5 h på snö och ett pass med teknikgenomgång i gympasal. Det var varit lärorikt och jobbigt men roligt. 

(null)
Tränaren Ulrika och jag. 
(null)
Ulrika har genomgång med gruppen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0