Black weekend

I torsdags satt jag och rekade hemsidor inför fredagens stora event; Black Friday! Älskar't! 
Några få butiker startade redan torsdag kväll och av en slump lyckades jag ramla över en bra deal på Outnorth tack vare extra 20% när man anmälde sig till nyhetsbrev. Perfekt! Bra uppladdning inför fredag. Klockan hann passera midnatt innan jag lade mig och hann notera att Cdon hade sänkt priset på Nintendo Switch, vilket vi tänkt ge killarna i julklapp. Dum som jag var lade jag inte ordern då och kl 8 på fredag var de slut till det priset. 

Adam och jag tog en kort tur till torget innan Oscar slutade skolan. Herregud vad folk! Hade kunnat stanna i vimlet hela dagen men det blev bara en knapp timma. Hann inte kolla av nätet så noga under eftermiddagen så det blev inte mycket av den där uppladdningen :-)

Men några grejer blev det till slut. 

(null)
Hjälm till Adam, innebandyfodral till Oscar och varsitt ryggskydd till grabbarna. 
(null)
Precis innan helgen pajade tvättmaskinen så det fick bli en ny. (Den är dock billigare nu efter helgen, morr!!!). Adam ska få en Star Warsdräkt, Henrik köpte innebandyblad och jag en cykeltröja som jag hittade på bästa rean: 96% rabatt. Kunde inte låta bli! 
(null)
Mini fick både skor och kängor och Oscar overall och fodrade stövlar. 

Så trots att det inte blev så många "klappar" utan mest nödvändiga och praktiska saker, så får jag väl vara nöjd ändå. (Blev ett par saker till men de kan jag inte visa här. ) 

Nu håller jag bara tummarna att leveransen på tvättmaskinen kommer snart för en tvättfri vecka börjar märkas i barnens lådor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0