Pyjamasgänget

Det finns ofta kläder att får tag på där mor och dotter kan matcha varandra men det är lite värre med pojkar. Men när Lindex gjorde pyjamasar före jul fanns det till hela familjen utom pappa Henrik så då slog jag till. Först kom den ursöta pyjamasen till Victor och senare släpptes till Oscar, Adam och mig. Matchy matchy!
Victor fick ytterligare en likadan pyjamas i julklapp (trots att han inte var född) så han har en att växa i också. :-)
 
Storebror och lillebror.
Mina pyjamaspojkar och jag på min 36-årsdag.
Victor morgonsprattlar på filten.
Och i babygymmet.
 

Kommentarer
Postat av: Maria O

Vilket härligt pyjamasgäng!

Svar: Visst är vi? :-D
Maria Roderhult

2017-03-27 @ 18:53:49
Postat av: Kattis

Underbara bilder!!! Såå fina och matchande ni är!

Svar: Tack! Roligt att få matcha blå grabbarna :-)
Maria Roderhult

2017-03-27 @ 21:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0