Mina presenter

När vi var i Trysil i veckan kom jag på vad kan kunde önska mig i födelsedagspresent, nämligen en vagn till Victor som jag kan använda för att röra på mig på fler sätt än promenader. Eftersom det kommer dröja ett par år innan lilleman kan stå på slalomskidor så kom jag på att jag kan ju faktiskt ha honom med mig om jag åker längdskidor. Jag har velat lära mig det ett tag men inte kommit mig för. Så nästa år så ska jag ut i spåren! Och Victor ska hänga med för efter en del googlande kom jag fram till att en Thule cykelkärra går att göra om till släde. Efter ännu mer googlande märkte jag att XXL hade bästa pris men att vagnen var slut i Gbg. Hux flux så hamnade jag på norska hemsidan och den fanns på lager i Fredrikstad som var 15 minuter bort (när vi körde hemåt). Så där inhandlades min present.
 
Thule Chariot Cheetah. Promenadhjul och cykelkitet ingick. Inför nästa vinter behövs skidkitet och jag tänkte även köpa till jogginghjulet så har jag ingenting att skylla på...
Victor är lite för liten än för att åka den men ev köper vi bebisinsatsen så vi kan använda den lite iaf (dock ej till cykling)
 
Vid lunchen fick jag fina örhängen från Lily and Rose som jag önskat mig, liksom kaffemuggar från Swedish Grace av svågrar och svägerskor. Tack!!!
Underbara örhängen!
 
Fick en vacker Hortensia av grannarna. Tack!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0