Mars

Så var "min" månad här men även första vårmånaden. Härligt! 


Här hemma är dagarna sig lika. Henrik och Oscar åker hemifrån vid 8, Adam står upp en stund senare och kollar på barnprogram och jag försöker bli människa efter en mer eller mindre vaken natt. Egentligen sover nog Victor hyffsat bra, men efter varje matning blir det oftast blöjbyte, vilket gör att han vaknar till och vi får börja om med matningen. Inatt har han legat och knorrat en massa så jag var lite lätt vilse i pannkakan på morgonkvisten. 

Vid dagens hämtning på skolan regnade det en hel del så det blev regnskyddspremiär på vagnen och Victor sov gott hela promenaden. 

I eftermiddag kom mamma tillbaka från Grundsund. Lyckligtvis blev hon inte kanonförkyld, utan var i stort sett bra idag. Tråkigt för oss så gick hennes flyg tillbaka till Spanien nu ikväll. Men nu är det bara en månad tills de kommer hem. 

Henrik och Oscar körde henne till Landvetter och tog sedan över som sovkudde framför tv:n. 


Lillprinsen har det bra på pappas bröst.

Nu ska jag passa på att sova så hinner jag kanske få några minuter innan Victor vaknar och ska äta. 


Kram och Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0