Dagisdags

Idag har Adam verkligen uttryckt att han saknar sina vänner på förskolan, så imorgon ska han få gå dit för första gången sedan jag gick hem på föräldraledighet för en månad sedan. 


Det passar å andra sidan bra eftersom Victor och jag ska till BVC och se hur mycket han vuxit. Alltid spännande! 

Själv har jag ställt mig på vågen för första gången sedan Victor föddes. Det har dröjt pga att vågen saknat batteri men Henrik fick handlat det idag. 8 kg har jag kvar. Vet inte hur mycket jag gick upp totalt men skulle tro att det var ungefär som med Oscar och Adam, vilket var 17 kg. (Var 14,5 kg upp i v 36-37 denna gången iaf). 
Efter Oscar tog det 4 mån att återgå till min normalvikt, med Adam 7 månader. Ska bli spännande att se hur det funkar denna gång. OM det funkar...
Jaja, jag är inte så stressad över det. Det får ta den tid det tar. Så länge Victor mår bra och växer, så är jag nöjd. 

Nu sover alla tre små grabbarna så bäst att göra dem sällskap. Natti natti! Foto: Nina Jarlholt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0