36-årsdag

Idag är det min födelsedag, tjoho! Tycker om att fylla år, även om jag har lite svårt att identifiera mig med siffrorna 36...haha. 


Imorse blev jag "väckt" av mina fyra skönsjungande killar. 


Två av grabbarna gjorde entré i min present. En cykelvagn (som jag själv monterade ihop igår :-) )

Efter en god frukost hade vi en lugn förmiddag innan vi åkte till Stenungsbaden och åt lunch med Kattis, Philip och Svante. 

Victor, som sov under lunchen, hade dagen till ära nya fina kläder som han fått av mina kusiner med familjer. 

Vår lilla Newbie!

Kattis fotograferade oss utanför "Baden". 


Min älskade familj och vår i luften. Kan inte bli bättre!

Efter långlunchen blev det en liten tur till torget för att kolla in sneakers och längdskidor. Får berätta mer om det imorgon. Då ska jag också försöka lägga över lite bilder från kameran och bl.a visa några presenter. 


Kram, Godnatt och Tack för alla Grattishälsningar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0