Sjöbodsgalej

 Både fredag och lördag har vi varit på trevligheter i sjöbodar. Vi började med grillkväll hos familjen Stranne på Isaksskär dit vi kom med Smögen 45:an. Härligt! Vi och familjen Norin bjöds på massa godsaker i fina sjöboden. 
Jordgubbar, grädde, glass och maräng. Blir inte bättre!
 
Liten tröttis framåt kvällen. (Så Tröttsamt att denna bild hamnar snett. Den är åt rätt håll här jag skriVer :-( )
 
Tusen Tack för en jättetrevlig kväll hela fam Stranne! 
 
Igår fortsatte vi med 30-årsfirandet av Katarina och Mauro. Det blev en supertrevlig skaldjursskiva med härlig mix av champagnesabrering, schweiziska snapsvisor och mockatårta. 
 
Fullt hus i sjöboden!
 

Innan gårdagens festligheter lämnade vi huset till hyresgäster. Sedan körde jag Oscar och Adam till Grundsund och kom tillbaka lagom till festen. Ulla och Dick passade Victor och var gulliga och agerade taxi när jag var nöjd för kvällen. Med minimalt alkoholintag mådde jag givetvis prima imorse men extra mycket efter en frukost på äggröra och bacon. Fint! Tusen Tack Philip för att vi fick bo över inatt, Tack mor, far, Ulla och Dick för barnpassning 

Och Kattis och Mauro för en jättetrevlig fest! 
Nu blir det Grundsund ett par dagar. 
 
Välkomnades av strålande sol idag, såklart :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0