Fjällbacka

Idag vaknade vi till sol men en väldans massa blåst. Inget "holmevär" med andra ord. Adam har börjat på simskola idag så när han och Henrik kom hem vid 10 väckte de oss övriga sjusovare och vi bestämde oss för en spontantur till Fjällbacka. 


På väg ner till hamnen i Fjällbacka.
Lunch på Bryggan. Adam lånade mina glasögon och Oscars jacka. Mycket snygg!
Konstigt klädda i blåsten. Oscar fick låna Henriks tröja.

Eftersom det blåste småspik var det inte så kul att gå runt i Fjällbacka. Vi åkte istället hem till våra vänner strax utanför Fjällbacka och fikade. Där var det mycket skönare och barnen fick leka med sina kompisar. Det blev en kort men härlig visit! 

Tack för idag!!!

Victor, 5 månader idag, myste i gräset.

När vi kom tillbaka till Smögen åkte jag direkt till golfbanan med svärmor medan killarna åkte till tennisbanan. 


Ulla och jag spelade 9 hål på blå bana på Sotenäs. Har aldrig lyckats spela bra på den banan, men idag lyckades jag bannemig skrapa ihop 18 poäng trots att jag inte rört klubborna sedan september. 

Utslaget på 8:an. Mitt i fairway. Det gillar jag. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0