V 37

Ännu en torsdag är här och Filur i magen går in i vecka 37. Tidigt imorse åkte mina tre älsklingar till Hemsedal för en långhelg med skidåkning. Känns jättekonstigt att inte följa med på semestern men jag får vara hemma och längta och vila. De sista dagarna har jag kännt mig betydligt tyngre och att röra sig går i ultrarapid. 

Tog en lite tur till Göksäter efter jobbet för att köpa en hylla till Adams rum men det blev ingen hylla köpt. Jag köpte däremot lite tyg för att sy ett babynest till Filur. Aldrig haft det till Oscar och Adam men det har ju blivit väldigt poppis och verkar rätt praktiskt. Idag hann jag bara klippa till tyget. 

Avigsidorna utåt, nålat och klart. Ägnade sedan en bra stund åt att leta efter min sylåda med trådrullar. HUR kan den bara försvinna??? 

Får nog bli att köpa ny tråd imorgon om jag ska bli klar någon gång...

Fortsättning följer med andra ord...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0