Nedräkning

Idag är det nio dagar kvar till Beräknad Förlossning (BF) och fyra arbetsdagar. Kan inte förstå att jag är så tjock som den spegelbild som möter mig varje dag. Puh! Eftersom Oscar och Adam var så pricksäkra med födelsedag så tror jag ändå inte att jag kommer gå över tiden så mycket, men man vet ju aldrig. Oavsett så hoppas jag inte Filur kommer imorgon och enda skälet till det är att det hade varit roligt om det blir i februari så alla familjemedlemmar får en egen månad.
 
Idag var Henrik hemma lite tidigare så han hann hämta killarna på frititds och förskolan så jag passade på att svänga in på torget. Orkade visserligen inte gå där så länge så jag var snart hemma ändå. Stannade till på Apoteksgruppen här i Stort Höga och hämtade ut en Babybox (sån där box med prover som gravida får gratis).
 
Paketet innehöll bland annat detta: Blöjor, nappflaska, våtservetter, haklapp och vitaminer.
 
När jag kom hem till grabbarna hade Oscar bakat sin livs första kaka helt själv. Henrik hade tydligen hjälpt honom knäcka äggen (för att slippa skal i smeten) men annars hade han gjort allt själv. Stora killen!
Den var jättegod!
Mycket nöjd Oscar med sin goda kladdkaka.
 
Blev även en suddig bild på magen som är så stor så jag tror jag spricker snart.
v 38+4 idag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0