Julklappar 2016

Ända sedan jag fick en kamera när jag gick på mellanstadiet har jag fotograferat mina julklappar och presenter. Brukar lägga dem i en liten hög för att minnas vad jag fått. Detta året var det ingen skillnad.
 
Samlingsbild. Oscar hade gjort massa fina juliga pärlplattor på fritids som han gav hela familjen. Likaså hade han gjort ett eget ljus som jag fick.
Den vita koftan stod på önskelistan. Har den redan i andra färger och tycker den är så användbar.
Nya dricksglas hem till Getskär stod på önskelistan till Secret Santa. Av hemliga tomten fick jag även presentkort till Skönhetsfabriken på Hotell Post, Härligt!
Blev väldigt glad för linnekaraffen med guldhandtag som jag önskat mig ett tag. Tycker den är så fin!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0