Solig dag

Vilken fin dag det varit idag. Jag pallrade mig ut och tog en promenad ner till havet. Jag hade med mig kameran och tog massa fina bilder men nu när jag skulle lägga över dem på dator så har jag lyckats slarva bort dem. (Jag lade över dem till en mapp, började gå igenom bilderna, tryckte delete på en bild som försvann av misstag. Tryckte då ctrl + z för att ångra att jag deletat bilden men gjorde det två ggr och helt plötsligt är hela importen ångrad och bilderna finns ingenstans. Den deletade bilden fanns dock i papperskorgen, så den har jag kvar, men resten är helt borta. Någon som vet var 17 de tagit vägen får gärna tipsa) Lyckligtvis var det inga bilder på barnen eller något annat viktigt men sjukt störande ändå. Jag får lära av mitt misstag helt enkelt. Tog tre bilder med mobilen iaf.
 
 
Istället för att visa alla de härliga bilderna från promenaden kan jag visa den fina scarf som jag fick av mitt Hjärta igår. Insåg att den matchar fint med mina skor jag köpte i somras. Lär även passa perfekt till nya koftan som jag bloggade om för ett tag sedan. Blir riktigt vårsugen!
 
Min nya vårfina scarf fr Ralph Lauren och skorna jag reafyndade i slutet av sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0