Mariadagen

Idag har jag namnsdag, Hurra för mig och alla ni andra Maria :-)

Det är även fettisdagen, men någon semla har det inte blivit. Fick en häromveckan och det räcker med en om året. Är inte jättesåld på semlor faktiskt. 

Grabbarna och jag har haft en lugn dag. Det blev en skön promenad till skolan och hämtade Oscar, vi har grejat med garnbollar (får visa senare vad det ska bli) och de har kollat lite på film. 

Berättade för Oscar och Adam att vi kommer ha två paddfria dagar i veckan och bestämde tisdag och torsdag, med start idag. Jag är lite fascinerad över att ingen av dem tagit i paddorna idag utan köpte det rakt av. Super! 

Jag har lite pyssel på att-göra-listan men kommer inte så långt på dagarna. Imorgon ska jag dock försöka påbörja en segeldukstavla som jag borde gjort tidigt i höstas. 

Här är ett par bilder från idag. 

Mys hos storebror.
Victor 11 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0