Spanien dag 3

Igår hade jag en känsla av att något var på G i halsen, men den fanns inte idag, så då hade jag inget att skylla på när det gällde joggingtur. Blev lite drygt 5 km i förmiddags. Joggade delvis längs havet, vilket var väldigt vackert. 

(null)

(null)
Vacker utsikt och lite kuperat i joggingspåret. 

Eftersom det är tisdag idag var det dags för mammas och pappas boule på eftermiddagen. Idag fick jag ta mammas plats och det gick riktigt bra. Man spelar två och två och paren lottas mellan varje match. Tyvärr blev det förlust i första matchen trots en fin start men sen avslutade jag med två bra vinster. Riktigt nöjd med min insats i pensionärslivet :-)

(null)
Motståndarna i andra matchen men mannen i grått var min medspelare i första matchen. 

Imorgon kommer brorsan och barnen så då blir här livat några dagar. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0