Julklappskväll i Stora Höga

Lite komiskt att jag skrev igår att jag får fortsätta imorgon för jag var så trött. Sen hann jag somna mellan sista punkten och knappen "publicera". Det var därför inlägget kom imorse :-)

Idag har det varit julklappskväll här i Stora Höga. Så roligt att det händer något och att folk engagerar sig och fixar sådana kvällar. Tyvärr var vädret lite trist med snöblandat regn, men det gick bra ändå. 
Köpte bland annat små tandaskar till killarna nu när Adam tappat sin första. 

Oscar och Adam passade även på att rida åsna och klappa fåren. 

(null)
Lilla jag fick komma ur vagnen en stund.  
(null)
Adam rider. 
(null)
Oscar var först ut på julåsnan Isak. 
(null)
Två smurfar i fårhängnet. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0