Tylösand

I helgen har vi besökt vänner i Tylösand, eller närmare bestämt Frösakull. Fyra familjer på totalt 18 personer var vi som bodde hemma hos Jim och Hanna. 


Det blev trots vädret besök på stranden både fredag och lördag. 

Oscar och Carl badar.
Adam sprang mest i strandkanten.
Pappor och barn vågade sig i.
Själv höll jag mig på landbacken i min nya fina poncho.

På fredag kväll åt vi pizza och vid pizzerian fanns en ny fin äventyrsgolfbana som vi spelade mellan skurarna på lördagen. 

Oscar satte plutten för två slag.
Adam in action.

Sen var det dags för ett nytt strandbesök. Både blåsigare och svalare än på fredagen men då var det min tur att bada. 

Oscar tog också ett lördagsdopp.
Tant badar!

Tusen Tack alla för en fin helg! Tycker det gick kanon trots att vi var så många. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0